Kako lahko sodeluješ pri projektu Go2Farms?

V delovanje ideje Go2Farms je bilo že vloženega ogromno programerskega in uredniškega dela, a največji izzivi nas še čakajo.

Želiš tudi sam podpreti lokalno oskrbo in spreminjati navade potrošnikov skupaj z nami? Trenutno lahko pomagaš, tako da:

  1. Postaneš urednik prostovoljec
    Če imaš dnevno vsaj 1/2 ure časa, ki bi ga lahko namenil delovanju portala Go2Farms in si vešč dela z računalnikom, lahko pomagaš pri vnosu in pregledu informacij.

    Delo je enostavno in zajema:
    – pregled pravilnosti informacij kmetij, ki se same vpisujejo in
    – iskanje in vnos novih kmetij.

    Preden začneš z delom narediva kratko, pol urno izobraževanje preko Skypa.

    Če imaš voljo in bi pomagal kot urednik, mi piši na info@go2farms.si.
  2. Razširiš glas o projektu
    Brez obiska ideja Go2Farms ne more zaživeti. Pomagaj nam razširiti glas o projektu, tako da o tem poveš čim večjemu številu ljudi.

    Nekaj idej, kaj lahko narediš:
    1. deliš povezavo do strani na svojem Facebook profilu,
    2. imaš svoj blog, facebook skupino? Sporoči svojim bralcem o Go2Farms,
    3. povej prijateljem, jim pošlji email, napiši na messenger …

  3. Postani sponzor (ogledate si jih lahko tu)
    Da je ideja Go2Farms zaživela, je bilo potrebno vložiti kar nekaj dela. Razvoj pa se je komaj dobro začel, saj so naši načrti in zastavljeni cilji še precej večji. A z razvojem so žal povezani tudi visoki stroški.

    V kolikor si v teh časih lahko privoščiš donacijo, pošlji email na info@go2farms.si.

    Tvoj sponzoriran denar (ali v drugačni obliki) bo porabljen izključno za nadgradnjo ideje Go2Farms in kritje stroškov, ki bodo pri tem nastali, kot so:
    – stroški programerskega razvoja (dodajanje novih funkcionalnosti, odpravljanje napak in vzdrževanje delujočega sistema),
    – stroški klicnega centra za pridobivanje podatkov o kmetijah,
    – stroški uredniškega razvoja – vnosa podatkov, ažuriranje, preverjanje dela morebitnih prostovoljcev,
    – stroški grafičnega oblikovanja pri nadaljnjem razvoju,
    – stroški gostovanja, zakupa domen,
    – stroški marketinga,
    – drugi stroški, ki bodo nastali tekom delovanja …

Lep pozdrav,

Jure Adlešič